Author Topic: Millard Real Madrid Ny drakt KamWicks De to målene som slo serielederne i Chelsea var en del av et l  (Read 167 times)

WallyLevie

• Newbie
  • *
  • Hi, everybody! I'm German male :D. I really love Cubing!
    • View Profile
    • Juventus Fotballdrakter Millard
Millard Kjøp PSG Fotballdrakt SandyGea
De to målene som slo serielederne i Chelsea var en del av et løp på sju mål i Allis fem siste kamper. Faktisk er de 20 målene Alli har scoret siden starten av sesongen 2015-16, mer enn noen annen Premier League-midtbanespiller - og mer enn noen annen spiller under 23 år i Europas fem ligaer.
 Mens Spurs trakk seg, ble han Juventus Ny drakt senere utestengt av FA for å ha stanset Claudio Yacob av ballen. Han ble booket 11 ganger i løpet av sesongen. I år har det bare vært tre gule kort, men Pochettino sa: 'Jeg liker en spiller som er slik. Det er viktig. Disse menneskene er flinke. For å være konkurransedyktig er det viktig at folk respekterer deg og det er viktig å ikke være for slem - men litt. Å spille i en mer avansert posisjon, nesten sammen med Kane, har også sett målene flyte og Pochettino sa: 'Når vi bruker forskjellige formasjoner, kommer Dele noen ganger i boksen mer enn Harry eller noen annen spiller.
 Det er ikke første gang den engelske internasjonalen lander seg selv i varmt vann denne sesongen. Han var heldig som slapp unna straff for å ha kastet en ball i ansiktet til Sunderland-forsvareren Patrick van Aanholt i januar, og en måned senere så han ut til å dra Kjøp Manchester United Drakt Barn føttene over en motstanders rygg mot Fiorentina i Europa League.
 Blues-sjefen foreslo at Spurs bare kunne utfordre for Premier League-tittelen 'hvis de beholdt sine beste spillere'. Men argentineren slo tilbake på motsatt antall og hevdet at han ikke snakker om andre klubber og spillere av respekt. Pochettino sa: 'Det fikk meg til å le fordi jeg ikke vet hvorfor andre mennesker er så fokuserte på spillerne mine og klubben vår.