Author Topic: Darnell Chelsea Trøje Børn KennyRym Ifølge den franske avis Le Telegramme har Liverpool i vid udstræ  (Read 121 times)

SethMolone

• Newbie
  • *
  • I like Backpacking. I also try to learn Vietnamese in my spare time.
    • View Profile
    • Manchester City Trøje Gretchen
Darnell Frankrig Trøje Børn ErikThao
Ifølge den franske avis Le Telegramme har Liverpool i vid udstrækning spejdet den 26 år gamle Andre. Klubben er opsat på at få en aftale før sæsonstart og er klar til at afgive et formelt bud. Klopp har styrket den angribende side af sin midtbane i sommer med Mohamed Salah tiltræden fra Roma.
 Men den tyske chef ønsker stadig, at en anden holdende midtbanespiller skal hjælpe med at dele belastningen med Emre Can. Can selv er ude af kontrakt næste sommer, og Klopp vil sandsynligvis undgå en situation, hvor Manchester-united Trøje han har brug for to nye defensive midtbanespillere i starten af __sæsonen 2018/19. Franskmanden Andre startede sin karriere på Korsika, hvor han spillede for AC Ajaccio, før han tjente sin flytte til Rennes i 2014.
 Men ifølge talkSPORT-reporter Graham Beecroft er 24-åringen på vej til Anfield. Han sagde: 'Min forståelse er Christian Benteke, der har været på deres radar i nogen tid, er meget tæt på underskrivelsen til Liverpool. _Jeg forventer, at han underskriver, hvis ikke i dag, så bestemt i en ikke alt for fjern fremtid. Liverpool har gjort deres arbejde og har forseglet en aftale [med Aston Villa]. _
 Han sagde: 'Det hele startede i april. Saif kontaktede mig, og vi begyndte at arbejde for at finde ny bolig til Bobby. Duncans ønske om at forlade sin drengeklub i Danmark Trøje Børn sommer kom som et chok for fans, sammen med 18-åringen hævder også, at hans mentale helbred blev skadet af klubben. Efter hans flytning sendte spilleren sin tidligere klub en følelsesladet hyldest og ignorerede den tidligere uenighed. Han skrev: _Jeg vil gerne takke alle i Liverpool FC fra trænerne, personalet og spillerne for deres bidrag til min udvikling i klubben.BOEYukiko fotbollströjor RaleighBa
 AstridDar Manchester United drakt 2019 CelsaJaqu
 AlyciaAhc Billige Fodboldtrøjer Butikker SergioMlh